Hiermee uit ik mijn diep ontzag en dankbaarheid aan iedereen die onbedwelmd slachten bestrijdt; ik noem en toon alleen de parlementsleden: Zij strijden verwoed tegen religieuze minderheden of zelfs van gewone meerderheden in de eigen partij en houden stand. Bravissimo! Ik deed het in 1983 als enige met de Centrumpartij en werd prompt weggezet als nazi, racist, of rechtsextremist. Gaat de mensheid dan toch langzaam vooruit?

Henk van Gerven (SP) diende motie tegen gruwelijke kantelfixeerbox in

Tofik Tibi (GrL) een allochtoon met beschaving, het kan dus wel

Esther Ouwehand (pvdDieren) vegetarische doorbijtster met tanddruk van een bull terrier

Marianne Thieme (PvdDieren)loodst met minipartij wet door het parlement: als engel met vlijmscherp gevoel voor aardse haalbaarheid

Martijn van Dam DE ideale opvolger van Cohen in de PvdA; wat een kalme bruggenbouwer zonder thee!

Dion Graus (PVV) chevalier seul na mij de eerste tegen ritueel slachten, verbeeldde met woorden welke rituele marteling een rund ondergaat, bezocht als enige abattoirs in heel Europa , moedig in eigen judeofielenclub

Janneke Snijder (VVD) nomen est omen, maar bedwelmde wel Bolkenstein's judeomanie

Stientje van Veldhoven (D66) is erg juridicerend, maar toch bedwelmende intenties

Tjeerd vanm Dekken (PvdA) wijdde zijn maidenspeech aan dit explosieve onderwerp; oer en onvermurvbaar

